La Légion Sauvage

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 Cataclysm

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Daodi
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyLun 13 Déc 2010 - 18:01

blabla on est les plus fort, blabla on pète les records,

http://www.gamekult.com/actu/33-millions-de-wow-cataclysm-A0000089269.html

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Daodi
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyMar 14 Déc 2010 - 19:33


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Dazel
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyMar 14 Déc 2010 - 23:54

L'expérience sexuelle c'est pas toujours que du bon. ange
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aragoon
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyJeu 6 Jan 2011 - 17:42

Voici une annonce nocturne qui fera plaisir à toutes les guildes PvE. en voici un résumé en Français :

- Les infâmes haut faits de guilde exigeant de faire respectivement 10.000 et 25.000 flacons pour débloquer les chaudrons de guilde (qui représentent une économie de composants) viennent d'être nerfés à 1.000 et 3.000 flacons. De plus le grand chaudron passe de 17 à 20 flacons.

- Ce up a été décidé par les développeurs car le bonus de guilde augmentant la durée des flacons de guilde arrive d'ici 2 à 3 jours, et avec des hauts faits ne pouvant pas être validé avant des mois selon les estimations les plus optimistes, c'était pour le moins ridicule.

- Attention, le descriptif des hauts faits indique toujours 10.000 et 25.000 flacons, mais cela à bien été modifié à 1.000 et 3.000, nous l'avons confirmé ce soir même en les validant.

À demain matin pour la version Française de l'annonce.

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R : C’est l’un de ces étranges héritages qui sont en jeu depuis toujours. Aucune des personnes travaillant actuellement sur les classes ne se souvient pourquoi une telle décision avait été prise.
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Nionounette
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyJeu 6 Jan 2011 - 20:41

ca ca roxxx
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Daodi
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyJeu 13 Jan 2011 - 18:52


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Binnouze
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyJeu 13 Jan 2011 - 21:00

Je suis complètement d'accord avec cet article. D'ailleurs je suis pleinement satisfait du niveau global de difficulté. Ce fut dur pour les premières hero, mais effectivement c'est de plus en plus facile, logique. On s'ennuie quand même beaucoup moins que pour tlk.
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DarkMoup
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyJeu 13 Jan 2011 - 21:14

C'est de plus en plus nerf aussi...
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vehala
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyJeu 13 Jan 2011 - 21:29

Mouais, mais les droods ouin ouin ont gagné par exemple.

Dans le prochain patch, notre recup passe de 4,9K mana a 2,3K. Et ils rajoutent un passif qui nous donne un enorme bonus de hâte sur le nourrir si on a au moins 3 recup actives en même temps.

Autant dire que le drood TG/nourrir/fleur de vie aura pas duré longtemps et que vous allez assister au grand retour des blanket drood.
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Binnouze
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyJeu 13 Jan 2011 - 22:32

Citation :
vous allez assister au grand retour des blanket drood.

des blanquettes de dindes ffs !!! avec de la creme et des champignons c'est très bon.
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Dazel
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyVen 14 Jan 2011 - 2:28

Comment est votre blanquette ? ©️ blackeye
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Daodi
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyVen 14 Jan 2011 - 15:33

Blizzard champion du monde, je dis un truc et je fais un autre

http://www.eurogamer.fr/articles/cataclysm-nerf-donjon-news342

Citation :

Général

Human Illusion: This affect is no longer applied to worgen who travel into the Caverns of Time.

Guildes

We have redefined the definition of a Guild Group for 5-player dungeons.
o If 3 out of 5 players in a group are members of the same guild, they will now be able to complete guild achievements and earn guild experience at 50% of the normal rate.

o If 4 out of 5 players in a group are members of the same guild, they will now be able to complete guild achievements and earn guild experience at 100% of the normal rate.

o If 5 out of 5 players in a group are members of the same guild, they will now be able to complete guild achievements and earn guild experience at 125% of the normal rate.

o Also note that Heroic dungeons offer a 1.5x multiplier on all guild experience earned.


Donjons & Raids
Descente de l'Aile Noire

The Dwarven Golem Council will now go berserk after 10 minutes in Heroic difficulty.
Atramedes will now go berserk after 10 minutes in Heroic difficulty.

Mortemines

Foe Reaper 5000's health has been reduced slightly. In addition, he now enrages at 40%, up from 30%.
While in Helix's Nightmare during the Vanessa VanCleef encounter, Helix is now larger a little easier to see.
The final rope swing while fighting Vanessa VanCleef has been removed. Players no longer need to swing off of the boat at the end of phase 3.
The ship teleporter now activates when Ripsnarl is first engaged, rather than when he is defeated.

Donjon d'Ombrecroc

Lord Godfrey should now face a random target when casting Pistol Barrage.

Le Cœur de Pierre

Ozruk
o He now does more melee damage.

o There is now a precast visual on the ground to make it clear how far away a player must get to be clear of Shatter.

o The cast time of Shatter has been increased to 3 seconds, up from 2.5.

o Shatter damage is now reduced by armor, but has been increased by 33.3% (repeating, of course) as a result.


Trône des marées

Commander Ulthok now does more melee damage.
Gilgoblin Poisoned Spear impact damage has been reduced slightly.

PvP
Tol Barad

The weekly PvP quest "Victory in Tol Barad" now awards 200 Honor Points and 3 Tol Barad Commendations.
Players can now see the status of Tol Barad on the World Map no matter where they are. The time to the next battle is displayed by zooming into the Tol Barad section of the map. The current controlling faction can be seen on the Eastern Kingdoms map.

Classes
Chevalier la Mort

Death Coil damage has been reduced by roughly 10%.

Sang

Heart Strike now deals 175% weapon damage plus 15% per disease, up from 120% plus 10% per disease.
Improved Death Strike now increases the damage of Death Strike by 30/60/90%, up from 15/30/45%.

Impie

Dark Transformation now increases pet damage by 80%, down from 100%.
The ratio of runic power return from Magic Suppression has been reduced by roughly one third.
Rage of Rivendare now increases strike damage by 12/24/36%, down from 15/30/45%.
Shadow Infusion now increases pet damage by 8% per stack, down from 10%.

Glyphes

Glyph of Dark Succor (new glyph) raises the minimum healing done by Death Strike from 7% to 15% of maximum health, but only while in Unholy or Frost Presence.


Druide

Shapeshifts: Entering or leaving a shapeshift no longer cancels root effects. It continues to cancel movement slowing effects.

Equilibre

Typhoon mana cost has been reduced by 50%.

Restauration

Tree of Life Polymorph immunity change reverted


Chasseur

Aimed Shot weapon damage has been increased to 200%, up from 150%. In addition, the base cast time has been reduced to 2.4 seconds, down from 3.
Arcane Shot damage has been increased by 15%.
Hunters can now use Auto Shot while moving.
Cobra Shot change reverted (waiting on code change to make haste scaling more consistent with spell haste)
Steady Shot change reverted (waiting on code change to make haste scaling more consistent with spell haste)

Maîtrise des bêtes

Animal Handler now provides a passive 25% bonus to attack power, up from 15%.

Précision

Chimera Shot's overall damage has been increased by roughly 50%.

Survie

Black Arrow damage has been reduced by 15%. (down from 25%)
Explosive Shot damage has been reduced by 15%. (down from 25%)
Serpent Spread change reverted


Mage

Molten Armor, Frost Armor, and Mage Armor no longer cost mana.
Mage Armor now reduces the duration of magic effects by 35%, down from 50%.


Paladin
Vindicte

Seals of Command will no longer trigger twice on each swing with Seal of Truth.


Prêtre
Discipline

Improved Power Word: Shield change reverted
Strength of Soul now also causes the priest to become immune to silence, interrupt, and dispel effects for 2/4 seconds after using Inner Focus.


Voleur

Garrote now costs 45 Energy, down from 50.

Combat

Blade Flurry is now a toggle that can be turned off by pressing the button again.

Subtilité

Elusiveness now reduces the cooldown of Cloak of Shadows by 10/20 seconds, down from 15/30 seconds.

Glyphes

Glyph of Garrote now increases the duration of Garrote by 1.5 seconds, down from 2.


Chaman

Flametongue Weapon procs now deal roughly 20% less damage.
The Windfury Weapon proc can now trigger 3 additional attacks, up from 2.

Eléments

Lava Burst's damage has been increased by roughly 10%.

Restauration

Earth Shield can no longer be dispelled.
Mana Tide Totem has been redesigned. The totem no longer multiplies the Spirit of those affected by it. It instead gives a flat amount of Spirit equal to 400% of the casting shaman's Spirit, exclusive of short-term Spirit buffs affecting the shaman when the totem is dropped. In addition, its effects are now raid-wide.

Glyphes

Glyph of Hex now reduces the cooldown by 10 seconds, down from 15.


Guerrier

Recklessness now increases special critical strike chance by 50%, down from 100%, but lasts the full 12 seconds instead of allowing only 3 charges.
Slam change reverted (waiting on code change to make haste scaling more consistent with spell haste)


Professions
Enchantement

Three new enchants are available. They increase Agility by 50, Strength by 50, or Intellect by 50 respectively. Item level 300 or higher required. These new recipes are rare world drops.
Enchant Off-Handed - Superior Intellect now increases Intellect by 40, down from 100.

Ingénierie

The Heat-Treated Spinning Lure buff duration has been increased to 15 minutes, up from 5. In addition, the recipe now creates 2 at a time.
Volatile Air now has an increased chance of dropping from rich mining nodes and Pyrite with the Electrostatic Condenser.

Couturier

Illusionary Bag now has 26 slots.

Objets

Daybreaker Helm stats have been reallocated, lowering Strength and increasing parry rating.

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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyVen 14 Jan 2011 - 16:00

Oui bon c'est pas des si gros nerf, ils ont une contrepartie plus ou moins hard. Degats réduits par l'armure mais augmentés de 33% ... points de vie réduits mais enrage plus tot ... incant plus longue mais plus de degats pdt le combat ... tout à une contrepartie quasiment et cela ne devrait pas rendre les combat weak comme à tlk.
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyVen 14 Jan 2011 - 17:18

Cool nerf du hunt -_-
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyVen 14 Jan 2011 - 17:26

Heu je suis pas spécialiste du chasseur mais ca ressemble pas trop un un nerf quand meme

Citation :
Chasseur

Aimed Shot weapon damage has been increased to 200%, up from 150%. In addition, the base cast time has been reduced to 2.4 seconds, down from 3.
Arcane Shot damage has been increased by 15%.
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Précision

Chimera Shot's overall damage has been increased by roughly 50%.

Survie

Black Arrow damage has been reduced by 15%. (down from 25%)
Explosive Shot damage has been reduced by 15%. (down from 25%)
Serpent Spread change reverted

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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptyVen 14 Jan 2011 - 17:37

je me disais la même chose Smile

m'enfin il doit jouer survie et les nerf sont dans cette spé.
à voir si les up compensent... j'en sais rien Very Happy
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SkyTyphon
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MessageSujet: Re: Cataclysm   Cataclysm - Page 10 EmptySam 15 Jan 2011 - 11:42

daodi a écrit:
Heu je suis pas spécialiste du chasseur mais ca ressemble pas trop un un nerf quand meme

Citation :
Chasseur

Aimed Shot weapon damage has been increased to 200%, up from 150%. In addition, the base cast time has been reduced to 2.4 seconds, down from 3.
Arcane Shot damage has been increased by 15%.
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Chimera Shot's overall damage has been increased by roughly 50%.

Survie

Black Arrow damage has been reduced by 15%. (down from 25%)
Explosive Shot damage has been reduced by 15%. (down from 25%)
Serpent Spread change reverted

Effectivement, j'ai lu la version française linké par le launcher, et ... ça n'avait rien a voir ...

J'avais ça ...

"# Survie



* Les dégâts de Flèche noire ont été réduits de 15%.

* Les dégâts de Tir explosif ont été réduits de 15%.

* Face à la nature augmente désormais l'Endurance de 5/10/15% au lieu de 4/8/12%.

* Le bonus en Agilité conféré par le talent État sauvage (passif) est passé de 15% à 10%.
"



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